15 Ocak 2014 Çarşamba

KİLO VERMEK İÇİN OLUMLAMALAR

DAHA ÖNCE  OLUMLAMALARDAN BAHSETMİŞTİM. (OLUMLAMA YAZISI) 
BENDE BU SÜREÇTE 21 GÜN YAPACAĞIM OLUMLAMALARIMI HAZIRLADIM.


 OLUMLAMALARIM
METABOLİZMAM DÜZGÜN ÇALIŞIYOR.
SAĞLIKLI, MUTLU VE HIZLI BİR ŞEKİLDE İNCELİYORUM.
İDEAL KİLOM 55 VE İDEAL YAĞ ORANIM %21, VÜCUDUM BU KİLOYA ULAŞANA KADAR FAZLA YAĞLARIMI YAKIYORUM.
İNCELİRKEN BÜTÜN VÜCUDUM VE CİLDİM SAĞLIKLA PORSELEN GİBİ SIKI VE  IŞILDIYOR.

EĞER SİZDE YAPMAK İSTERSENİZ AŞAĞIDA KULLANABİLECEĞİNİZ YA DA KENDİNİZE UYARLAYABİLECEĞİNİZ OLUMLAMALARA BİR BAKMANIZI TAVSİYE EDERİM ;)

* Dahada sağlıklı olmak için hızla kilo veriyorum.
* Duygularımla barış halindeyim.
* Metabolizmamın düzgün çalışıyor.
* Yediğim herşey çok sağlıklı.
* İdeal kilom ( burada istediğiniz kiloyu söyleyin ) Vücudumun bu kiloya ulaşana kadar fazla yağlarımı yaktığını biliyorum.
* Mutlu, ince ve zinde, ideal bedenime sahip olmayı hak ediyorum.
* Düzenli olarak fitness egzersizlerimi yapıyorum.
* Mutlu, ince, zinde, sağlıklı , güzel bir bedenim var.
* Zihnimde ince olduğumu görüyorum.
* İçinde sevgi olmayan herşeyi bırakıyorum. Herkesi affediyorum.
* Kendimi ve herkesi bağışlıyorum. Ben kendimi seviyorum.
* Sadece acıkınca yemek yerim.
* Aç olup olmadığımı bilirim.
* Kendime saygı duyuyorum.
* Hergün daha da güzelleşip sağlıklı ve zinde hale geldiğimi hissediyorum.
* Cildim muhteşem, canlı ve sağlıklı.
* Bedenimi seviyorum.
* İdeal bedenimi hak ediyorum ve şimdi buna izin veriyorum.
* Ne zaman durmam ve yemem gerektiğini biliyorum.
* Öncekinden daha az yiyorum.
* Yeni bir zindelik düzeyine sahibim.
* Beslenmem çok dengeli, midem rahat.
* Bedenimin görünüşünü seviyorum.
* Bağışıklık sistemim mükemmel çalışıyor.
* Rahat dingin bir hızda yaşıyorum.
* Yediğim yemekler bana sağlık vererek ömrümü uzatıyor, hafızamı güçlendiriyor, beni dengeli tutuyor.
* Hücrelerim her geçen gün daha da güçleniyor.
* İnceyim ve dümdüz bir karnım var.
* Kendi kontrolümü her şekilde her zaman ve her durumda elimde tutarım.
* Yemek için oturduğum her sefer, hedefime ulaşma konusundaki kararlılığımı tekrar doğrularım.
* Doğru beslenmekle istediğim kiloya ulaşıyorum.
* İster evde ister dışarıda yiyeyim, daha az yemekten gerçekten hoşlanıyorum.
* Kilo vermenin kolay ve netice veren bir yolu, tabağımda ve çatalımda daha az yiyecektir.
* Dışarıda yediğim zaman daha az ısmarlamakla, evde de kendime daha küçük porsiyonlar almakla her gün hedefime sadık kalıyorum.
* Tabağımda daha az olması, göbeğimde daha az olması demektir.
* Ne yediğim ve ulaştığım hedefler bana bağlıdır. Herkes başarımın farkına varıyor.
* Kendi hayatım, geleceğim ve kişisel mutluluğum için kilo verme hedefime ulaşıyorum.
* Ben güçlüyüm,hedefime ulaşmaya muktedirim ve bunu yapıyorum.!
* Önüme bir çok yiyeceğin konduğu durumlarla karşılaşmak benim için sorun değil. Yemeğe "Hayır!" ve Başarıma "Evet!" derim.
* Yemeğe oturmaktan hoşlanırım. Her oturduğumda geçmişimi yenerim ve gözlerimin önünde daha güzel-yakışıklı, daha mutlu ve daha kendine güvenli bir ben canlandırırım.
* Kilomu ve iştahımı kontrol etmek benim için kolay.
* Daha küçük porsiyonları, daha küçük lokmaları ve daha yavaş, daha sağlıklı, daha sakin bir şekilde yemeyi seviyorum.
* Hedefimi belirliyorum ve ona bağlı kalıyorum. Yemek zamanını "başarı zamanı"na dönüştürüyorum.
* Allahım hep benden yana olduğun için, hayatı hep benden yana
kıldığın için sana şükürler olsun, çok teşekkür ederim.

MÜKEMMEL OLMAK YERİNE, KENDİM OLMAYI SEÇTİĞİMDE, ASLINDA GERÇEK MÜKEMMELLİĞİN BU OLDUĞUNU BİLİRİM. KENDİM OLMANIN O MUHTEŞEM DUYGUSUNU.

MUTLUYUMMMMM HER GEÇEN SANİYE DAHA DA MUTLU OLUYORUM:):):)              

KAYNAK: http://www.kisiselgelisimveolumlamalar.com/olumlamalar/kilo-verme-olumlamalari-weight-loss-affirmations-t2924.0.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder