15 Ocak 2014 Çarşamba

KALDIĞIM YERDEN DEVAM....

Herkese Merhaba...
Sıkı diyet dönemime biraz ara vermiştim kilo koruma programı uygulayıp aranıza tekrar süper bir dönüş yapıyorum..Bu dönemde sadece 500 grcık aldım ama hiç sorun değil.
Tekrar 21 gün süren birgün süren bir program uygulayacağım..Neden 21 gün olduğunu daha önce yazmıştım.
Bu 21 günlük süreçte neler yapacağımı tekrar yazayım yeni eklemelerle!!

  • Günlük menüm her gün buraya yazılacak.
  • Her gün 1 saat spor yapılacak(Dolayısıyla 10000 adım hedefi ve bölgesel hareketler var)
  • Her gün 4 yoga hareketimiz var.
  • Her gün yüz yogası yapılacak.(Yüz yogası hareketlerini de paylaşırım daha sonra)
  • Menülerim 1 gün önceden belli olacak.
  • Her 5-7 gün sonra yeme programımı değiştirip ekler yapacağım.
  • Her gün 2,5-3 lt su içilecek(Vücudumuzdaki her 20 kg' a 1 litre su içmemiz gerekiyor)
  • 21 gün olumlaması yapılacak.
  • Akşam yemeğini elimden geldiğince erken yiyeceğim..
Yayınlara devam edeceğim...
Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder