8 Şubat 2014 Cumartesi

21 GÜN ZAYIFLAMA PAKETİMİN SONUCU :)

62,3 kiloda başladığım 21 günlük paketimi 60,2 olarak sonlandırdım..Yani 3 haftada 2,1 kg vermiş oldum..Hedefim artık 59 kgları görmekti ama bunada şükür diyorum!!



1-2 kaçamak dışında diyetlerime çok güzel uydum ama egzersizimi tam anlamıyla yapmadım..

1 gün ara verdikten sonra bugün yeniden başlıyorum 55'leri görmeden rahat yok bana..


Genelde doğada bulunan her şeye ihtiyacımız olduğunu ve yememiz gerektiğini düşünürüm ve kısıtlamalı "onu yeme bunu ye" diyetleri pek bana göre değildir..Ama çok kilo verdim birde sağlığıma kavuştum diyen bir arkadaşımın ısrarıyla "Karatay Diyeti"ni okudum. İçinde bana çok mantıklı gelen bilgiler var..En azından 1-2 hafta denemenin bir zararı olmaz diye düşünüyorum..Çünkü diyetisyenimde 1 haftalık protein ağırlıklı diyetlerde veriyordu bana ;)

Gelsin artık şu hedef diyorum desteklerinizi bekliyorummmm :)))


6 yorum:

  1. Istersen gel hep beraber baslayalim.Mevsimlerden Roma beslenme modeliyle.Listeyi Cafemblog.blogspot ta yayinladim.
    3 ayda 9 kilo verdim gecen sene ve kilomu simdiye kadar korudum.Son 4-5 kiloda gitsin diyorum.
    Istersen Mevsimlerden Roma blogunu incele,tavsiye ederim.

    Pazartesi basliyoruz.sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım ben dedğim gibi azıcık protein ağırlıklı besleneyim bakalım ne olacak ;) sağol yinede SEVGİLER...

      Sil
  2. Yo yo diyet yapmak istemiyorum mu demiştin??? Onda azıcık, bundan birazcık,kendini deneme tahtası yapmak mantıklı gelmedi bana. Başkalarının iyisini boş ver kendi iyini bul!!! Dost acı söyler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adsız ya da Dost
      Farklı şeyler denerken şok diyet veya çok az yemek yemiyorum..Sömestr tatiline girdiğim için çok geç kalktığım için öğünlerim kaydı :) Yediklerimi bir uzman takip ediyor ve tüm testlerimi yaptırıyor..Merak etmeyiniz..
      Sevgiler...

      Sil
  3. Bütün destegim seninle,yaza hep beraber hedef kilomuza ulasalim :))

    YanıtlaSil